ERP Sonrası Check Up Hizmeti

Hali hazırda bir ERP Projesi yürütüyorsunuz veya projenizin bittiğini söylediler fakat sizin kafanızda birşeylerin yanlış gittiği yönünde bir his var...

Birçok ERP Projesinde yaşanan sıkıntılardan birisi de projenin herhangi bir aşamasında proje hakkında duyulan endişelerle ilgili tarafların bir türlü mutabık olamamasıdır. Belirli bir süredir birlikte proje yapan ekipler (Müşteri ve ERP Sağlayıcı Firma çalışanları) birlikte yoğun vakit geçirmekten ötürü bazı temel konuları bile çözemez hale gelebilmektedirler. Tam bu noktada süreç ve yazılım hakkında tecrübeli üçüncü bir gözün işe dahil olması ve tamamen bağımsız bir yaklaşımla bir gözden geçirme gerçekleştirmesi süreçteki tıkanıklığı aşmakta önemli rol oynamaktadır.

EROPA olarak 25 yıldır ERP Projelerinde görev alan tecrübeli danışmanlarımızla ERP Check-Up adını verdiğimiz bir gözden geçirme ve raporlama hizmeti sunuyoruz.

 

 

Neden Check-Up ?

- ERP Yaşayan bir sistemdir

- Her yaşayan sistemde olduğu gibi yapılan tedavilerin (ERP Uyarlaması) yan etkileri olabilir

- Erken teşhis İşletmenizde olabilecek önemli bir aksaklığa engel olur (erken teşhis hayat kurtarır)

 

 

 

Hangi ERP Projelerine Uygun ?

EROPA ekibi olarak sadece bazı ERP Projelerinde Check-Up Hizmeti verebiliyoruz. (Yerinde Teşhis koyabilmek için Sadece çok tecrübeli olduğumuz ERP yazılımları ile ilgili bu hizmeti veriyoruz !!!)

Aşağıdaki ERP Yazılımlarından birisini kullanıyorsanız size ERP Check-Up hizmeti verebiliriz.


- SAP ERP

- SAP B1 ERP

- IFS ERP

- CANIAS ERP 

 

CHECK-UP Sonrası Ne Olacak ?

Firmanıza özel yapacağımız check-up işlemi sonrasında sizlere detaylı bir rapor hazırlıyoruz. Bu raporda projenizin bundan sonraki süreçte sağlıklı bir şekilde ilerlemesi için alınması gereken tedbirler hakkında tavsiyelerimiz bulunuyor. 

 

Bizimle iletişime geçin firmanızı ziyaret edip ERP Check-Up öncesi yapacağımız yarım günlük ücretsiz bir çalışmayla size uygun bir Check-Up Planı çıkaralım.

e-mail : erp-check-up@eropa.com.tr

Tel : +90 5325632304